Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Hva jobber dere med? Og hva er det som gjør at dere trives så godt?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Renhold fordi jeg har alltid fornøyde kunder, styrer min egen tid og får godt betalt
Gjest Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Jeg er kokk med litt utvidede arbeidsoppgaver. Har en givende jobb og fantastisk arbeidsgiver/-plass.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 rådgiver innen adm. i kommune - mange spennende oppgaver og mye nytt å lære. Det viktigste er imidlertid en god relder og (som følge av det kanskje?) gode kollegaer.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Jobber på et krisesenter =) Veldig spennende og utfordrende. Ingen dager er like, og jeg blir VELDIG glad i min mann og våre barn etter en dag på jobb! Vi har det jammen godt!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 IT Morsomme og utfordrende arbeidsoppgaver og trivelige kolleger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå