Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Da jeg fikk førstemann jobbet jeg i vikariat i kommunen. Hadde ca 60% det året, men ble fylt opp av timer, så jeg jobbet stort sett 100%. Da jeg gikk ut i permisjon fikk jeg et vikariat på 100%, så jeg hadde 80% av det mens jeg var i permisjon. Nå har jeg jobbet 100% i mange år, men reduserte til 80% i høst. Da fant vi SELVFØLGELIG ut at det endelig er på tide med sistemann Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre etter jul. Skal jeg fortsette i 80% eller skal jeg øke til 100%? Vil jo ikke ha 80% av 80% i permisjon. Har jobbet MYE alltid, og synes det er syns å gå glipp av det AKKURAT når jeg skal i permisjon (Hvis vi greier å bli gravide igjen da)... Eller er det slik at siden jeg har søkt om redusert bare til sommeren, og jeg evt får baby til høsten - blir stillingen min 100% igjen da, og er det det som er grunnlaget for utbetalinger i perm? Føler dette ble rotete.. men hos meg er det arb.giver som betaler penger i perm, og ikke NAV.. Sist tok de utg.punkt i det som hadde vært lønnen min i året i permisjon.. Men jeg lurte på om det var året før eller året I permisjon de gir utbetaling for?? Noen som vet? Som sagt - jeg vil jo ikke utnytte systemet og vil gjøre min del, men føler også nå at noen andre har fått 20% av min stilling (som pr nå bare er redusert til jul), men hun kan jo evt fortsette i min stilling etter jul dersom jeg fortsetter i redusert.. Noen som skjønner hva jeg mener og greier å gi meg et godt svar? Fant ikke så mye om dette på NAV, og ikke fått svar på lønningskontoret denne uka. Vil ikke spørre leder på arb. plass om dette... Men må gi snarlig svar om stillingen jeg vil ha til våren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå