~sjiraff~ Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Da snakker jeg ikke om hold-in strømpene fra Lindex, men sånne ordentlige kjoler, strømper, truser osv. Er selvfølgelig smertelig klar over at det er trening og kosthold som er greia, men akkurat nå hadde det vært kjekt med noe som kunne hjelpe litt under kjolen i sesongens fester og samlinger. Noen som har forsøkt et merke som heter chette? Hjemmesiden jeg fant reklamerer med at dette er bestselgeren i Norge. Fungerer den? Og blir den virkelig usynelig under klærene? Og ikke minst hvilken størrelse skal jeg velge. Jeg varierer jo i størrelse ettersom hvilket klesmerke jeg bruker..
vildejenta Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Har ikke noen erfaringer, men jeg har tenkt å bestille meg denne: http://www.drommekjoler.no/ds_product_info.php/cPath/58/products_id/732 Er ikke så avskrekkende dyr, så tenkte å teste den fordi jeg har flere venninner som er fornøyd med den..
NormaJean Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Kjøp fra ebay, søk shapewear feks, eller spanx, flexees osv...... Mye rimeligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå