UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Mellomste som skal operere...fjerne mesteparten av mandlene og noe greier i nesa. Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg etter operasjonen, men vi skulle i hvert fall overnatte. Håper han er i form til å dra til Norge på fredagen...for jeg skal på julebord!!! Har deres barn operert mandler og/ellr i nesa?! Hvordan gikk det?
Gjest Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Kan fortelle mi historie då, om det er noke hjelp i? Eg opererte vekk mandlane då eg gikk på ungdomsskulen, full narkose under det heile, men sår hals i tida etterpå. Første stunda etter eg vakna frå narkosen vart det ein del oppkast av gammalt blod som hadde havna i magen. Smakte pyton, så kjekt med saftis(!!), som døyver smaken på returen(då smakar det i det minste litt is/saft/søtt, og ikkje gammalt brunt blod). Pass på å overhald sjukmeldinga etter på. Eg operete på ein ein tysdag og vart vel sjukmeldt i ei veke var det vel. Laurdagen var eg på kino med nokre vennar og hadde det veldig kjekt (lo ein del). Same kvelden gikk såret opp igjen og eg måtte tilbake på sjukehuset. (når såret går opp igjen begynte det å dryppe, for så å renne blod ut av munnen, og eg hosta opp klumpar med levra blod som hadde havna i magen. Guffen detalj, men då er ein i det minste forberedt OM det skulle skje. Dessuten sår det verre ut enn det er). Det er visst veldig liten sjangse at såret går opp, trur det er (under) 2% av operasjonane det skjer på. (men er typisk meg flaks). Generelt etter fjerning av mandlane skal ein ta det med ro(sjukmelding). Ein er gjerne litt slappe og ein har sår hals. Etter kvar som såret gror vil ein kunne kjenne kløe i halsen, som kan vere litt plagsomt (men ikkje farleg). I bunn og grunn ein grei prosedyre:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Takk for dine erfaringer - da skal jeg passe på å holde han i ro! Vil ikke ha mer blodsøl enn nødvendig, hehe =P Får ta med pose til bilen i tilfelle han spyr. Han spyr fort fra før, men det er jo pga størrelsen på mandlene - som nå blir redusert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå