Gå til innhold

Hvilken bokklubb vil dere anbefalle til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil melde inn mitt barn i en bokklubb, men vet ikke hvilken jeg skal velge. Det er noen bokklubber som man får mest unyttige leker og ting, istedenfor bøker. Jeg ønsker å få gode og fine barnebøker, som barnet kan ha glede av i noen år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg kun prøvd Goboken da, men er ganske fornøyd.. :) Mange va bøkene kan og være gøye når de blir større og kan peke\ta på ting, og når de er babyer er det masse rim og regler for dem.. :)

En ting som er veldig bra med Goboken er at man kan slette ting i bokpakken, få den sendt tidligere eller senere.. :) Syns det er greit å nesten velge den selv.. :)

Skrevet

Goboken har både bøker og leker, du kan velge hva du vil ha. Skal følge babyens utvikling. Synes det er greit med tøybøker og litt rangler og slikt når det er snakk om baby. De er ikke så interesserte i vanlige bøker enda selvsagt.. Tøybøkene er helt konge :)

Skrevet

Go'boken :) Barna er fornøyde langt opp i alder, fordi de tar hensyn til dette hele veien :)

Skrevet

Må man kjøpe pakke hver måned? Eller kan man velge selv om man vil ha dem eller avbestille dem?

HI

Skrevet

Du kan fint avbestille om du vil :) Det er det fine med Go'boken :)

Skrevet

Da har jeg meldt inn mitt barn i Go`boken :)

Håper jeg blir fornøyd!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...