Gå til innhold

Dere som kritiserte kroppen til fotballfruen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en titt på bloggen hennes nå da. Hun er jo gjennomtrent, og helt STUNNING!

www.fotballfrue.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk må bare se ut som de vil for meg, men om jeg skal komme med min personlig mening, så syns jeg hun ser altfor tynn ut. Unaturlig tynn ut, samtidig som hun har definerte muskler.

Og jeg gidder ikke ha noen kommentar på at jeg er sjalu, for jeg er ikke redd for å skryte av fantastiske veltrente damekropper.

Skrevet

Hun er flott :-) Men gjerne litt tynn, men det passer kanskje henne.. Noen er jo naturlige tynne, jeg synes hun er flott fordi hun virker positiv og utadvent, jobber mye med bloggen sin virker det som, den er kjempefin også. :-)

Skrevet

Jeg syns hun er alt for tynn, og stiller spørsmålstegn ved om ho har spiseforstyrrelser?

Jeg skulle gjerne vært slankere og sett mer veltrent ut selv jeg, men ville aldri sett ut som et beinrangel som henne. For meg er den "perfekte" kroppen litt rompe og lår, med en flat mage. Kroppen skal være stram, men man skal ikke ha store muskler.

Skrevet

Jeg syns hun har sett ok ut jeg, men jeg vet ikke om jeg likte helt det øverste bildet. Ble for markerte trekk. Men der hun satt på solesengen var hun veldig pen.

Uff, burde holde meg for god til å kommentere andres kropp, har ikke noe å skryte av selv akkurat.

Skrevet

Dette blir jo bare en haug med personlige meninger. Jeg aner ikke jhvem dere diskuterer, men jeg reagerer på at man skriver "kroppen skal være stram, men man skal ikke ha store muskler". Er det rart mange jenter bygger selvbildet sitt på et perfekt ytre? Kvinner som dere og deres holdninger og verdier er med på å gjøre jenter til objekter med elendig selvfølelse.

Skrevet

Så bikinibildet av henne på stranda og det var jo ikke noe å skamme seg over. Hun er nok ørlite tynnere enn meg og har født litt færre barn (jeg har litt mer sægg på magen) men ellers var vi kroppsmessig ikke så ulike. Jo hun har mer hofter enn meg, jeg er smal over hoftene. Og jeg har en fin kropp, så det har hun også. Og det der var jo ikke akkurat overdefinerte muskler.

Skrevet

Det er jeg som beskriver drømmekroppen. Jeg kritiserer i utgangspunktet ikke kroppen til andre mennesker. Men nå ble det faktisk tatt opp i denne tråden. Og jeg får litt inntrykk av at fotballfruen prøver å fremstille seg litt som at ho er sunn og trener, og at det er bra å se så tynn ut. For ut i fra at ho trener og tenker så mye på hva ho spiser, så er det tydelig at ho er opptatt av å være slank. Ho har selv skrevet at andre har blitt inspirert av ho. Ja, fint andre blir inspirert til å spise sunt og trene, men er ikke positivt om det går for langt heller.

Når noen starter en slik tråd, så får jeg litt intrykk av at personen tenker at man kritiserer ho fordi man kanskje er sjalu. Og jeg er en av de som misunner de som er slankere enn meg, men ikke så slanke som fotballfruen. Og da skrev hvordan jeg gjerne selv kunne tenke meg å se ut, og at å være så tynn som fotballfruen ikke er noe jeg kunne tenkt meg å vært. Jeg synes det er penere å ha litt mer på kroppen, men dømmer da for all del ikke andre for om de er tynne eller tykke...Men synes ikke for tynne mennesker skal fremstå som et forbilde og få folk til å tro at det er slik man bør se ut...

Men når det er sagt, så synes jeg fotballfruen virker som en kos jente altså, så ingen dømming av ho som person her...

Skrevet

fin kropp ja, selv syns jeg at kvinnekroppen er finere når den er fyldigere, fast men fyldigere.

Fælt fjes på dama forresten. Gi meg gjerne kroppen hennes, men å skulle se det fjeset i speilet hver dag... nei takk.

Skrevet

Jeg syns hun er for tynn, etter hva jeg ser på som veltrent og sunn. Men jeg skulle heller hatt hennes kropp fremfor min egen slik den er akkurat nå. Men jeg syns hun er altfor tynn i ansiktet. Det ser noen ganger skjelettaktig ut, og jeg vet ikke hvor mye sunt det høres ut å si at man skeier ut med cottage cheese.

Ellers virker hun som en søt og sprudlende jente, men jeg tror helt ærlig at hun har et overfokus på kropp og trening.

Tone Damli og Rachel Nordtømme har kropper som er fantastiske. To forskjellige kroppstyper, men likevel kjempeflott!

Skrevet

Ja, med enig med deg med kroppen til Tone og Rachel. Men Tone hadde litt mer former før, og da må jeg si jeg virkelig misunte ho den kroppen...

Skrevet

hahaha. Hadde sett for meg at "kakemonstermosedamen" var litt lubben pga. nicket. Så teit :)

Skrevet

Hun er altfor tynn! Ikke pent etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...