Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Har kjøpt gave til mannen min. Kan dere spørre mannen deres om han hadde blitt glad for dette? litt usikker he he HELP ME!! http://www.throttlestore.com/helikopter/nine_eagle_swordfish_sx_4ch_2%2c4ghz_rtf.aspx?lang=NO
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Nei, det var for barnslig. Men hvis han modellfly så er det sikkert greit.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 mannen min mener at den sannsynligvis er en dårlig type pga lav pris. At den kanskje kun kan brukes inne. Han ville blitt mer glad for radiostyrt bil.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Mannen min hadde ikke likt det, men vet at mine voksne brødre har noe lignende som de synes er moro. Samme med et par kollegaer. Kommer helt an på personligheten.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Nej, det vart han ikke glad for sier han.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 spørs hvilken person han er.vet at mange på jobben til mannen min digger slike gadgets selv om han ikke gjør det selv.så du kjenner vel mannen din bedre enn oss:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Ingenting blir for barnslig hvis det er innenfor interessefeltet dems. Så liker han slikt er det nok knall. Selv har jeg kjøpt Lego til min en gang i tiden.
Monajenten Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Tja, hvis det er god kvalitet sier han;-) Han ville helst hatt med jetmotorer sånn at han kunne festet kamera på:-O Han sier også at hvis han har det som hobby er det kanskje en "kjip" versjon, og at det er noe man bør bruke endel penger på.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #9 Skrevet 16. november 2010 Jeg kjøpte det for søstra mi har en type som ønsket seg sånn så sa jeg til mannen min at jeg syns det var et rart ønske. Men da sa mannen min at han syns det var stæntøft som han sa he he
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 Mannen min ville ikke ha noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #11 Skrevet 16. november 2010 Forutsatt at han er noenlunde heterofil er dette en super gave iflg samboer...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #12 Skrevet 17. november 2010 Ååh så bra noen liker det:) Jeg syns det er råtøft og tror det bli gøy å ta det med ut med barna. HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #13 Skrevet 17. november 2010 Njaa, sier min, han ville nok helst hatt en dyrere modell som kanskje hadde vært bedre.. Men han syns det er gøy med sånt leketøy da, har et helikopter allerede, men mistet laderen til det.. (Han som laget surfjes, ikke jeg, siden jeg syns sånt er utrolig barnslig..hehe)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #14 Skrevet 17. november 2010 Min man ville elsket det, kompisene hans også! Ga selv et helikopter til min, men det kostet nærmere 3000. Kjøpte det for første lønningen min :-) Jo dyrere det er jo mer kan det "gjøre", visstnok, men for en nybegynner er et rimelig helikopter best. Kjipt å kjøpe dyrt og så knuser det i bakken med én gang.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #15 Skrevet 17. november 2010 Takk for tipset forreste, nå har jeg akkurat bestilt ny lader og nytt understell til helikopteret hans, så han skal få i julegave.. Så kan han leke seg litt i romjula!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå