Jenny-penny Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Ingen fotogVer, da hun har mange barnebarn og oldebarn. Hun er oppegående og på fargen, leser ikke noe bøker lenger. Pakken skal sendes fra Østlandet til Vestlandet. Takknemlig for alle tips;)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Hva med litt kremer og annet til personlig velvære`?sette sammen en fin kurv med litt av hvert?
Tommage♀♂ Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 En pen og varm strikkejakke/cardigan! De fleste på hjemmet hvor jeg jobber er frysne av seg, og bruker slike nå på vinteren=)
lykketrollet:) Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Hva med lybok? Vi kjøpte det til barnas oldemor da synet hennes begynte å svikte...
MammantilPatrick Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Til bestemor på 97 år blir det antisklisokker i ull og undertøy kjøpt på helseartikler-butikk. Samt et lite bilde av junior:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 jeg jobber på sykehjem og anbefaler toalettartikler, kremer, såpe, shampo, hårskum/spray (om hun bruker å rulle opp håret) ellers så er ullundertrøye en fin ting og strømpebukser....sjokolade og vin/likør om hun liker d;)
allabarna Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Hjemmet-abonnement skulle jeg foreslå, men passer dårlig om hun ikke har syn til å lese Termometer som viser temperatur ute og inne Servietter, lys Brodder Kalender for 2011 Gavekort hos fotterapeut En fin blomst med potte Elektrisk boksåpner e.l hjelpemidler (Jernia)
hjertelykke Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Her er noen forslag fra meg: Et pent pynte skjerf Fine øredobber/smykke/armbånd Parfyme Brosje Selbuvotter http://www.strikkeoppskrift.com/gratis-monster-pa-selbuvotter (fine og gode ullvotter) Gamle damer har som regel det meste, men å få noe som man kan bruke eller pynte seg med er vel noe de fleste setter pris på
Jubelbrus* Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Jeg har kjøpt denne julegaven til min bestemor: http://hervik.com/main.aspx?page=article&artno=904 Hun har alt, så da tenker jeg at en slik gave kan passe. I tillegg får hun kalender fra eurofoto.no med bilder av oldebarna:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 En god og varm jakke, inne jakke. Ser de eldre der jeg jobber fryser alltid på skuldrene og nedover ryggen. Gode varme sokker, eller tøfler. Håndkrem, ansiktskrem, dusjsåpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå