Gå til innhold

Når fortell det til arbeidsgiver?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, når har dere tenkt å fortelle den fantastiske nyheten til arbeidsgiver. Vet ikke om jeg klarer å holde ut til etter 12 uker, men det kommer selfølgelig ann på formen. Er jeg i bra form, bør jeg vel kanskje klarer å vente så lenge,,

Har lyst å fortelle det til hele verden :=) men er bare i uke 6 så bør vel vente litt til :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg har noen interesse av å si noe til arbeidsgiver på leeeenge ennå. Jeg er ikke helt sikker på når man må si det i forhold til at de må ansette noen i vikariat, kom gjerne med innspill dere som vet. Men med mindre man trenger ekstra tilrettelegging eller lignende har jo ikke arbeidsgiver noe med vår graviditet å gjøre.

 

Høres ut som du er mer glad i din arbeidsgiver enn meg! he he. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne i ny jobb som sykepleier om 1,5 uke... Kommer nok til å si det ganske kjapt pga kan komme borti cellegift på posten, og dessuten kommer nok bekkenet mitt til å si godt fra om kanskje ikke så alt for mange ukene ettersom jeg kjenner det allerede og er jo bare 4+4!

 

Må si jeg gruer meg litt... begynner i ny jobb og det første jeg sier er at jeg er gravid... er bare et års vikariat, men er jo i vikariat for en som er i svangerskapspermisjon... jaja, for sent å tenke på det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt beskjed alt jeg. og jeg er bare 5 uker på vei. dette pga at jeg syns det er lettere å bare fortelle at jeg skal på svangerskapskontroll etc enn legetimer i hytt og pine. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa d når jeg var 4 uker på vei jeg, hehe ;) skulle da på hyttetur med ledergruppa, og hadde med meg munkholm ;) alle vet jo at vi har prøvd etter sa i sommer så synes at det var fint de vet det, slik at vi har massee god støtte ;) sjefen er "fornøyd" så lenge jeg holder meg på jobb, hehe :) har heldigvis gått fint til nå...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg begynner i ny jobb ved nyttår. Det er et engasjement på ett år, men da kommer jeg bare til å jobbe til juni før permisjon om alt går etter plan. Føler at jeg går litt bak ryggen på ny arbeidsgiver, men det kan jeg ikke gjøre noe med. Har i allefall ikke tenkt å si det før jeg har signert kontrakt, og sikkert ikke før det begynner å vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til min nærmeste sjef på mandag, rett og slett fordi jeg forvneter å bli kjempedårlig om veldig kort tid. Så da syns jeg det er greit å være åpen om det :-) Men for de andre på jobb er det enda hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt på lørdag, og ringte sjefen min på mandag og fortalte det. Jeg har vært dårlig en stund, og hun ante nok lunta før meg. Er 6+2 i dag bare, men syns det er greit at hun og de jeg jobber tettest med vet det, siden jeg er mye kvalm. Har blitt tatt veldig godt imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...