Gå til innhold

En hyllest til alenemødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg beundrer dere!

Har selv bare prøvd meg noen dager alene fordi bf er borte for en uke, og jeg tenkte istad: er det bare tirsdag?

All respekt for den jobben dere gjør alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det :) Jeg har 2 alene hele tiden, bortsett fra 2 netter i mnd... men funker fint, blir fort vant ;)

Skrevet

Da kan jeg med glede fortelle deg at det er lettere å være alenemor på heltid enn på deltid;)

Nå er du i den situasjonen at du bare går og venter på at mannen skal komme hjem og bidra, mens vi som ikke har menn ikke tenker den tanken og bare gjør det som må gjøres.

Hilsen en som har prøvd begge deler!

Skrevet

Takk-takk. Der gav du meg den lysten jeg trengte til og plukke opp støvsugeren :).

Skrevet

Takk for det:)

Jeg er helt alene uten noen form for avlastning og for å si det sånn; en klarer det en må;)

For min del syns jeg tidspresset er verst og det og ikke ha noen å dele gleder og bekymringer med.

Jeg har bare ett barn men vil gjerne ha flere. Skremmer meg ikke være alene med flere for å si det sånn.

Skrevet

Tusen takk =) Jeg er ikke alenemor enda jeg da, men det blir jeg i Mars og det er litt vemodig å være gravid alene.. Her på bim er det mye forumtråder og hvor flotte menn man har, og kos med stryking på magen osv..

Jeg blir litt trist da av at min bare stakk... Men får tenke his loss. Bare ikke like lett det hver dag med hormoner og dobbel opp med følelser i tilegg.

Men er så mange fantastiske alenemødre så jeg klarer det vel jeg også =) Bedre med en god mor enn en frustrert mor og dårlig far som nok ville vært tilfelle og vi hadde vært sammen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...