♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Har kommet til et par gutte og jentenavn nå, men usikker hva jeg liker best. Artig å høre hva dere syns ) (Termin om 6 uker og vi vet ikke kjønn). Gutt: Mats Peter Erik Magnus (men usikker siden så mange heter det..men liker navnet godt, og det er jo egentlig det viktigste..) Jente: Elsa Oda Storebror heter forresten Oliver. Andre forslag? Liker "vanlige" navn, men helst ikke et som brukes veldig ofte..
Ballongmage Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Oda Erik Likte ikke de andre så godt,liker bedre Petter syns det passer godt til Oliver. Og Mads med d.
~sjiraff~ Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Magnus (muligens fordi jeg har en selv) Peter Synes ikke Mats og Erik er spesielt fine navn Men hva med Sivert? Mitt o store favoritt guttenavn, dessverre var ikke mannen enig.. så etter 6 navnløse uker ble det Magnus. Synes Elsa er kjempefint! Oda også forøvrig )
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 16. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2010 Enig i Mads med D, men mannen var uenig... Så viktig er det ikke for meg egentlig, så han får den.. ELSKER også Sivert, men her, som hos deg, er mannen VELDIG imot det navnet.. Kan ha noe med min fasinasjon for Herr Høyem å gjøre da, men det er faktisk ikke derfor jeg liker navnet....men det tror han ikkeno på, så han nekter videre... Men takk for svar dere! )
Vilja<3 Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Av guttenavna likte jeg kun Peter, det er nydelig. Elsa ble litt for "gammeldame" for meg, Oda er jeg lei av men det er ok.
~sjiraff~ Skrevet 16. november 2010 #9 Skrevet 16. november 2010 Haha.. det var også min manns argumentasjon for at navnet var uaktuelt. Ennå jeg heller ikke tenkte på den høye kjekke herren fra nord da jeg falt pladask for det navnet )
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 16. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2010 Hehe!! Mannfolk altså!!!! ;o)
solita 06 Skrevet 16. november 2010 #11 Skrevet 16. november 2010 Elsa er nyydelig :-) Ingen sterke følelser for eller i mot noen av guttenavnene, men Mads er fint ja!
MsMoneyPenny Skrevet 16. november 2010 #12 Skrevet 16. november 2010 Erik fint, Eirik enda finere:) Petter er finere enn Peter. Magnus er et flott navn, men er utrolig mange som heter det nå. På den annen side: Et klassisk navn som passer til alle aldre (noe jeg syns er viktig) Elsa og Oda liker jeg veldig godt, men Oda er blitt litt for poppis for min smak.
alvamamma Skrevet 16. november 2010 #15 Skrevet 16. november 2010 Elsa er et utrolig nydelig navn! Oda er og veldig fint! Har ingen spesielle følelser for guttenavna, men hvis jeg må velge, ville det blitt Erik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå