singo Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 gruer meg max,og har ikke lyst i det hele tatt!
Mille** Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Du har god grunn til å grue deg, ikke gjør det! Sorry, men sånn føler jeg det.....Det var vondt, jeg ble redd og det funket ikke.
3småtroll♥ Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Hmm.. jeg fikk beskjed om at de ikke gjør det mer jeg. (hører til sykehuset i Skien) Det var for 2,5 år siden, og den samme beskjeden fikk venninnen min for 4 mnd siden..
Gjest Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Du får en sprøyte med noe muskelavslappende (hvis jeg husker rett), for å unngå veer. En bivirkning kan være skjelve. Så dytter de utenpå magen din, det gjør ikke vondt, ubehagelig, ja. For mitt vedkommende så sparket gutten min seg tilbake hver gang etter 3 forsøk. Så det ble planlagt KS. Og alt gikk fint.
Mille** Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Jeg fikk ikke noe sprøyte, og de prøvde 3 ganger. Dritvondt!! Slapp KS da, hun tok til vett dagen før KS og snudde seg selv. ;o)
Mor Løvehjerte Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Nå ja, det kommer helt an på hvor i landet man bor, det. Jeg var selv på vei til vendingsforsøk, men ungen lå rettveien likevel, så jeg slapp. Enkelte sykehus prøver ikke og syns setefødsler er en kjempeutfordring (UNN Tromsø), mens andre (UNN Harstad) forsøker å vende. Til HI: Lykke til! Ofte går det ikke, og du risikerer at dette svangerskapet ender med setefødsel eller planlagt keisersnitt. Men du blir helt sikkert godt ivaretatt.
singo Skrevet 16. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2010 bor på sunnmøre og her praktiseres det desverre. er i uke 36 nå,så det måtte gjøres strax mente de.han ligger i seteleie.. men jeg lurer på om når jeg får denne innkallingen å ikke møte opp.å så heller bare prate med jordmor om det i neste uke..de kan jo ikke halshogge meg av den grunn! legen som ville at jeg skulle prøve dette sa at vist det ikke gikk så ble det planlagt ks,noe som jeg heller vil..
hettinettifletti Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Det kan jo hende hn snur seg selv også, min lå i tverrleie i uke 36, men snudde seg i uke 37
Mille** Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 Min snudde seg i uke 40. Og hun var en stor og lang baby! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå