Verbena Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 R: "si flaggstang!" O: "HÆ? Flaggstang???" R: "Tissen din er like lang!" Latterkrampe på begge to og enda flere morsomme rim kom som perler på en snor! Alle timene med slit for mor, alle måndene nesten uten søvn, alle kranglene og alle timene med fredsforhandlinger er SÅ verdt akkurat disse øyeblikkene. To tette gutter er ikke akkurat enkelt hver eneste dag, værtfall ikke når man tar med alt vi har opplevd de siste årene. Men når jeg sitter å hører på de i slike øyeblikk så vet jeg at jeg har tatt de rette valgene!
Monajenten Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Hehe så herlig:-) Jenten min har begynt med den også;-) Det er veldig sant det du sier. Sånne øyeblikk gjør alle slitsomme øyeblikk veldig verdt det:-)
Gjest amandine Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Skriv det bak øret så du har til en regnværsdag! Som i barneboken Fredrik.. Det kommer tider da du nesten glemmer, og da er det ekstra viktig å huske! Hurra for supre unger!
Verbena Skrevet 16. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2010 Jeg skriver opp alle sånne utsagn og gyldne øyeblikk i et dokument som er lagret på den eksterne harddisken! Har allerede nok til lange taler i konformasjon og bryllup til begge guttene =P Spesielt yngstemann sier mye morsomt og koselig, så han kan glede seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå