Fødeklar_ja! Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Og her e jo ingen som svare på 2.trimester, så da måtte æ bare hppe over til skravlesida Ka dåkker gjør en tirsdagskveld?
Einige Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Tja. Bekkenløsning og stillstand på sofaen. Har akkurat runda sesong 5 av en gammel, gammel tv-serie fra tidlig 90-tall. Prøver å komme på ting man kan gjøre i liggende stilling. Sukk. Noen bedre?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Jeg har spist taco med mannen og etter han dro ut for å jobbe fant jeg frem julebrus men MYE isbiter nedi glasset. Så skal jeg tygge det, mandariner og se på greys anatomy Pga kraftig bekkenløsning har ikke jeg planer om å reise meg på en stund. Med mindre jenta mi som ligger å sover våkner da.
Fødeklar_ja! Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2010 Og her slokna æ på sofaen under Greys =/ I dag har æ bakt brød, som for første gang blei vellykka Også har æ bestillt julegave til gubben, og det e såvidt æ greie å holde det hemmelig for han Vi reise til Oslo i mars med et vennepar, så skal mannfolkan få dra på Top Gear, mens æ og bestevenninna mi skal shoppe Ypperlig julegave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå