Gå til innhold

Hva i __ var det for noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ista satte jeg i sofaen i "indianerstilling" og skulle plukke opp noe fra gulvet, jeg lente meg over på siden og da jeg skulle reise meg opp fikk jeg noe så inni h vondt på høyresiden. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men kjentes på en måte ut som om at livmor, nerver, muskler osv ble klemt mellom to ribben for så og plustelig hoppe ut av klem..

 

Dårlig forklart, men jeg lurte på om noen har kjent det samme og som kanskje vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, vet ikke hva dette kommer av, men har det påsamme måte. Også når jeg bøyer emg for å ta på meg skoenefår jeg veldig vondt og føler litt strekk og krampeaktig følelse...

Orker ikke sette meg ned å knyte skoene er så slitsomt å reise meg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...