jordbærsjokolade Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Plutselig var munnen min full, det gjør så vondt! Hjelper ikke med sukkerbit, vademecum har jeg ikke, heller ikke korsodyl. Er desperat nå! Hjelp!!
lure Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Husker ikke hva det heter i farta, men du får et middel på apoteket. Har hvert mye reklame om det i høst.
Libido- Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Er et after du mener? Bytt tannkrem til Zendium, den inneholder ikke såpestoff som gjør at de fleste får afte utbrudd. Ellers så er det ikke så mye å gjøre med det når man først har fått det.
Mille** Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Du får kjøpt noe på apoteket mot sånt, det er veldig effektivt. Aftamed heter det vi har i skapet, vet det finnes litt forskjellig. )
Gjest Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Dersom "jugeblemmer" er det same som "skvaldreblemmer" eller "sladreblemmer", altså sånne blanke vonde blemmer, så pleier det å funke å få hull på dei. Då forsvinne dei fort (ja, vondt akkurat når ein lagar hol på dei og litt etter). Har aldri brukt noke anna mot dei. Men så har eg vel hatt max 3stk på ein gong og då (og som regel kun ei).
mummydummy Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Er munnen full sier du? Det er ikke hånd- fot- og munn- syke du har fått da? Det har vi nettopp hatt i hus, stor og liten, fryktelig smertefulle blemmer for den voksne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå