Gå til innhold

Lite bevegelse i magen rundt termin...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner lite spark og det lille som er og har vært i hele svangerskapet synes jeg er svakt og pusslete. Første svangerskap var jeg så sår i ribbeina pga en fotballspiller i magen og neste var litt roligere. Lite hyggelig når jeg ikke kjenner noe til spark i det hele tatt. Håper det er en sterk liten kar som kommer ut av magen om noen dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også opplevd det. 1 svangerskap måtte jeg drikke saft (etter råd fra helsesøster) daglig, for jenta var så rolig. Måtte også inn på ekstra kontroll rett ved termin da hun var så rolig. Siste svangerskap var mini probell, men roet seg kraftig rett før termin. tror det er vanlig,

men du kan jo ta turen til legevakten å få sjekket hjerterytmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...