Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Var nede på toys r us, de hadde dukker som het: Baby Anabell Baby Born New born baby Vet ikke hvilken jeg skal kjøpe, hva anbefaler du? Hvilken dukke har jenta di. Mi har en billig dukke, men skal nå få en eller to andre dukker, og jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Hvilken får man mest dille dall til?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Baby Born har vært en hit i maaaangen år. Hadde den selv som lita, og nå er det jo enda mere utstyr å få til den også, samt at den kommer i gutt og jente, hvit og mørkhudet. Jeg hadde gått for den. Det er også en kopi av denne, kan hende det er den som heter new born baby, fra en leverandør som heter simba? Den er så og si akkuratt lik som Baby Born og du kan kjøpe samme tilbehøret til begge disse dukkene, men mye billigere.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Kjøpte new born baby til jenta mi, første "store" dukka hennes. Fant den på europris til halv pris av deres pris 249. I lekebutikken ligger prisen på 399, 299 på tilbud. Ble overrasket da jeg oppdaget at dukka med en masse tilbehør jeg hadde kjøpt til 125 kroner var den samme som var å finnes i lekebutikk. Jenta mi er veldig fornøyd med den. Sikkert samme gria som baby born. Husker den var så populær da kusina mi var lita (hun er 16)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå