Gå til innhold

problemer med pergoleveransen igjen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er virkelig frustrerende!! Ikke lenge siden det var samme situasjon. Leverandør er tom, og apotekene har ikke fått noen leveransedato. Jeg skal egentlig starte på min 2. runde med pergo på lørdag, men har ringt over 20 apotek i dag ( i oppland) og alle er tomme:(:(:(

 

Får bare lyst til å gi opp hele prosjekt babay, alltid skal det være noe. Er dette et tegn på at vi aldri kommer til å få barn!!??

 

Noen som har to pakker til overs blir jeg fra meg av lykke!

 

Får ringe gyn i morgen og høre om det er noen andre alternativer vi kan gjøre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... jeg tror jeg har.. skal sjekke.

 

Skrevet

åhh, da hadde jeg vært deg evig takknemmelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...