Gå til innhold

Kom med deres beste bli-frisk-fort-tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt småsyk:( Ikke noe alvorlig, men vondt i halsen, slapp og hanglete.

Nå skal ikke jeg klage for jeg er veldig skjeldent syk, men det kunne liksom ikke passet dårligere!!

Har div oppussing på gang og skal egentlig på ikea i morgen (bor 2 timer unna), og da har jeg ikke tid til dette!

Så nå sitter jeg på sofaen, har planer om å fortsette slik;) Har laget meg en kopp te med honning, og spiser curamed.

Noen som har noen supre tips å komme med?

Håper på en tryllekur;p

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann varmes opp til 60 grader, ha i honning og la smelte, ha i hvitløk, drikk. Ta det med ro og hold deg varm. Legg deg tidlig i kveld.

Passer det noen gang å være sjuk, tro?

Skrevet

Ok- da slenger jeg i hvitløk også!

Nei- passer vel heller skjeldent å bli syk, men denne uken er så full som en uke kan bli og da blir jeg ekstra sur når kroppen begynner å krangle;)

...også er det jo tirsdag og tv-kveld i dag så da vet jeg ikke hvor flink jeg kommer til å være med å legge meg tidlig i dag..

Men kan jo ta et varmt bad når barna er i seng, pakke meg inn i et teppe og se hvor mye jeg får med meg på tv:)

Skrevet

Takk, takk!

Er nok i farten i morgen igjen:)

Skrevet

Har ikke noen flere råd enn de du har fått, men vil bare si God bedring :o)

Skrevet

Tusen takk:)

Hyggelig med noen god bedringer!

Hjelper nok det også:)

Skrevet

Kok opp fersk ingefær og honning! Funker som bare det!

Skrevet

Ingefær hmmm.. har jo ikke noe fersk i hus, men kan jeg bruke tørket?

Ellers så ser jeg at det er honning som går igjen, så da blir det masse honning hvertfall:)

Takk for alle tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...