Gå til innhold

Name it ulla..

mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er den? er den grei eller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den ikke selv, men har kjøpt den i gave til noen..Ikke hørt at den var dårlig- men synes kanskje den er litt tynn??

Skrevet

syns også bodyen virka tynn men strømpebuksa derimot virket mye tykkere. har kjøpt en body og en strømpebukse så får vi testet dette ull styret. barn nummer 3 men faktisk første ullplaggene som har kommet i hus.

Sparkjøp ulla da noen erfaringer der?

Skrevet

jeg synes også name-it ulla er tynn.

Den fra sparkjøp (Tom og Trine) er jeg kjempe fornøyd med, de stripete bodyene er tykkere enn de som er ensfarget så synes de er best. De holder seg veldig fint og nupper ikke. Ulla fra cubus er også veldig fin synes jeg, den var også med i testen i foreldre og barn bladet og scora bra :)

Skrevet

Den er fin den. Jeg har en tykk og en tynn body, og de er gode (til sitt bruk).

Skrevet

Signerer alenemed1 ♥ på alle punkter :-)

Skrevet

Liker den kjempegodt til guttungen på 7 mnd, men synes den er altfor tynn til de to eldre søsknene hans.

Ulla fra Cubus derimot har overrasket meg veldig dette året.

Kommer nok til å kjøpe mere av det til neste år.

Skrevet

Mine barn digger name it ulla! Det nye settet i år er jo bare superfint i tillegg =)

Har aldri vært begeistret for tom og trine ull....Den klør i følge mine barn!

Noe av Junus sitt er også OK

Men her i år er det name it og superundertøy (på de som ikke tåler noe ull...)

;)

Skrevet

Veldig tynt!

Ullbuksene (ribbestrikka) derimot, kan jeg absolutt anbefale:)

Og ull fra Cubus - har vært kjempefornøyd med dette!

Skrevet

Name it holdt bra i fjor når lillegutt var ca. et halv år + - når han brukte den. I år har det gått fort hull spesielt på strømbebuksa, og den ene har jeg stoppa mange ganger...

Ser folk er fornøyd med cubus ulla, tenkte jeg skulle prøve den siden det vi har nå begynner å se litt vel ruskete ut ;)

Skrevet

Name it er for tynn.. Jeg har kjøpt pysjer og bodyer, men hun blir kald. Har forøvrig ikke kjøpt noen andre enda.

Skrevet

Tom og Trine liker jeg best, og jeg er en som klør av alt, men denne klarer jeg å kle barna mine i. Kunne ikke tenkt meg selv, men de har ikke klagd noe de er flinke til ellers. Men syns de stripete er tykk, stiv og ekkel. Liker godt den tynne. Så jeg mener motsatt av dere som liker den stripete best.

Skrevet

jeg synes den er litt stiv og at den nupper fort (strømpebukse)

de tynne ullbodyene var imidlertid topp om sommeren!

hadde heller gått for janus f.eks.

hm sin må du holde deg unna....

Skrevet

Body, tights ol er tynn og ubrukelig!! Men jeg anbefaler veldig den ulldressen de har. Den er supergod, fin og praktisk med glidelås...og ikke minst billig!

Skrevet

Har nå testa ulla jeg kjøpte ute under den litt tykke name it ulldressen. syns hun var god å varm når vi kom inn etter en times gåtur med henne i bære meis. var -5 å litt trekk i lufta. Så langt må jeg si meg fornøyd.

Nå er hun av typen VARM også da. Akkurat som mine 2 andre som i følge dem selv smelter når de har hatt på seg ull klær, dem er til og med svette å klamme av ull.

Skrevet

Ullstrømpene fra name it er gode og myke, tykke og varme, MEN, denupper seg veldig, så de blir fort stygge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...