Gå til innhold

Ektorp eller Klippan til filmrom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ektorp uten tvil! Klippan er for kort i ryggen til at man sitter behagelig, jeg ville aldri hatt den som en sofa jeg skulle slappe av i. Den er helt super til venterom, barnehager osv, men kun det..

Ektorp har vi, og den er heeeerlig :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, okey.... Det ante meg skjønner du! :) De har nemlig ikke ektorp inne, og jeg vil ha den NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Skrevet

Er det i sort du skal ha Fru Palmesus? :)

Vi har nemlig Ektorp i sort, og den eneste jeg ikke liker ved sofaen er trekket... Jeg tenkte at sort er sikkert praktisk, men nei... Skitten vises veldig fort på den! Jeg angrer faktisk på at jeg ikke kjøpte i beige... Trekket kan vaskes da, men det blir ikke gjort mer enn 2-3 ganger i året her i huset...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sort, eller rød. Men skal kjøpe trekk også, sånn at jeg uansett kan ha sort eller rødt! Så sånn sett spiller det ingen trille hva slags sofa jeg kjøper, så lenge jeg kan kjøpe motsatt trekk....skjønner? :)

Dette er et filmrom da, hvor alt skal være mørkt (med unntak av store røde puter, hehe) og det skal jo ikke brukes til annet enn å sitte :o) (Sier jeg nå...)

Skrevet

hehe, tenkte nå på at det gjerne blir litt godis når man ser på film jeg da :) Fort gjort å grise.. Men for all del, er nok ungene som griser mest, siden vi lar de spise kveldsmat osv i sofaen..:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er med på tankegangen din :) Men med grå vegger ser jeg ikke helt hvordan noe annet skulle passe inn :o) Og ja, de kommer sikkert til å spise godis der... men da får gubben vaske, det er han som vil ha ekstra trekk ( og det er jo strengt tatt hans rom også. Hahaha)

Skrevet

vi har en rød ektorp også da, i loftstua, og den vises ikke skitten like fort på :) Riktignok en litt annen rødfarge enn Ikea har i dag, siden sofaen er 5 år gammel, men er allikevel veldig fornøyd med den :)

(jobbet noen år på ikea, så vi har myyyyye ikea-ting ja..:))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så bra! Da har jeg gode argumenter for å få rød sofa :D (Ikke at de hadde det akkurat nå, men kan kjøpe hvit til nød..for en stund)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...