Gå til innhold

Fått fødeplass på Ullevål ! Noen som vil dele erfaringer? ( samme som 1tri.)


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Er veldig glad for dette, enda vi har halvannen time kjøring dit. Er ei skikkelig sykehuspyse så tanken på barselhotel er bare helt fantastisk. Noen som vil dele erfaringer derfra? Eller hvis dere skal føde der, skal dere delta i forskningsprosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til:)

 

Jeg svarte deg på 1. tri og vil bare si igjen at du er superheldig!!! det er gammelt og shabby, men det merkes ikke fordi alt annet avr så fantastisk:) Det manglet iallefall ikke på ressursene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også fødeplass på Ullevål. Min første så ingen erfaringer. Jeg har tenkt å delta i forskningsprosjektet. Ikke at jeg har lest så mye om det, men jeg er prinsipielt for å delta i seriøs forskning, så lenge de ikke er snakk om utprøvinger/eksperiment. Det er fordi damer har sagt ja til sånt tidligere at vi f.ex. vet det vi vet i dag om hva som er bra/ikke bra å spise/gjøre under svangerskapet.

Når har du termin? Jeg har 5/6 juni - men blir nok rettet opp på ultralyd i slutten av desember..har nemlig ikke helt kontroll på når sist mens var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er så bra der!

 

Lillevanilje: Førstemann her også, har termin 6 juni så kanskje vi er der samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har dere fått svar allerede? Har dere sendt inn søknad selv, eller har fastlegen deres gjort det? Jeg skjønner ikke jeg... har termin 11 juni (ikke så langt bak dere) men var først på kontroll til legen forrige uke. Forklar meg er dere snill, dette er første gang for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja - da sees vi kanskje juni knerten :)

men jeg har begynt å tenke mer på ABC klinikken nå de siste dagene og vurderer å søke - men det er godt mulig det er for sent allerede..

 

SolRikke: Jeg var på kontroll i uke 9 og da sendte legen inn papirer for meg. Da visste jeg ingenting så hun foreslo Ullevål pga avstand og jeg sa meg enig. Jeg fikk svar nå - uke 12. Så for meg tok det noen uker. Men som jeg skrev over vurderer jeg å søke ABC på ullevål etter å ha lest mer om det. Men som førstegangsfødende føler jeg det er litt skummelt å skulle si fra seg smertelindring. Jeg skal sove på det og se det ann..

 

Om dere har noen tanker om ABC - del de gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hørt at man burde søke tidlig hvis man vil på Ullevål, derfor ringte jeg jordmor i uke 8 og forklarte hva jeg ville og hun sendte inn søknad for meg.

 

Jeg har også tenkt på ABC, men siden jeg ikke aner hva jeg går til så syns jeg at det å ha mulighet for smertelindring er det beste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...