Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Hei. Jeg går hjemem med dattera mi for tiden og har lyst å begynne med mary kay. Lurte bare på et par ting først.. Er det noen plass det står noe informasjon om produktene..En plass må man jo få kunnskap om dem. Og er det bare til å opprette egen hjememside man selger gjennom (i tillegg til selskaper selvfølgelig) eller må man ha hjememside gjennom mary kay sin på en måte? Har fått en del informasjon av ei som skal verve meg, men føler meg likevel uviten..takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Ei jeg kjenner driver med Mary Kay og jeg reagerte veldig på at det ikke er innholdsdeklarasjon på produktene. Jeg måtte bare ta henne på hennes ord om at det var hudvennlige produkter, liksom. Ble ikke kjøpt mye, for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Jeg begynte såvidt med Mary Kay, men fant vel fort ut at jeg ikke er noen home-parties jente, så kuttet det ut ganske kjapt. Mener du får en hjemmeside hos Mary Kay, hvor folk kan bestille av deg osv. Men det bør jo ikke være noe i veien for deg å sette opp en egen hjemmeside også om du vil det, og linke til bestillingssiden du får til kunder hos MK f.eks. Du får forøvrig endel informasjon og papier med informasjon når du blir med venninnen din på disse møtene som er med jevne mellomrom. Kan også si at jeg har brukt endel av produktene selv, og synes dem er ganske gode. Har et lite lager med litt sminke osv som jeg kan selge deg billig om du ønsker. Jeg bestilte jo inn, men kom aldri så langt at jeg hadde no party og solgte det videre, så hadde vært kjekt å blitt kvitt det, å fått noen kroner igjen. Hvis du er intressert, kan jeg sette opp en liste over hva jeg har, slik at du kan se på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå