Gå til innhold

Zazzy?:)


Hjerteskatten<3

Anbefalte innlegg

Kan du se på meg Zazzy? Legger gjerne et tarotkort eller englekort på deg tilbake:)

 

Om du ser graviditet på meg snart? 260188 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, får opp at du blir gravid innen februar, jan/feb er det som utpeker seg nå. Får opp flere barn på deg, 2 jenter og 1 gutt.

 

Hvis du vil trekke tilbake sier jeg ja takk! Ja takk begge deler? Hehe, neida, velg hvilke kort du vil trekke du, og fokuser gjerne på om jeg snart blir gravid :) Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, spennende!! Vi prøver for harde livet nå, hehe, håååper det klaffer snart:)))

 

Da trakk jeg først et englekort til deg :

 

Your prayers and questions are being answered by synchronistic events. Notice them in order to increase their flow. As a result of all your prayers and manifestion work, you 're now attracting synchronistic events. Those "chance meetings" information that you just "happen" to recieve, and other synchronistic are really answered prayers. By drawing this card, Heaven calls your attention to the synchronistic and serendipy happening in your life. The more you notice these magical events, the more they'll accur to you. Even better, write them down in a journal as a way to to stimulate more synchronistic in your life.

You may already know that these are no coincidental or accidental occurrences. This card reflects your recent focus on positive thoughts, which are being directed toward your disires. Like a magical energy beam that can influence physical objects, your optimism and faith are reshaping your life into a masterpiece that reflects your higher self.

 

Så trakk jeg et tarotkort på deg :

 

Eight of Wands

 

Åtte staver betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Det er ingen tid til å nøle, her gjelder det å smi mens jernet er varmt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig.

 

Åtte staver kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

 

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

 

Stavenes ess datt også ut av bunken, det står også får fruktbarhet, og en ny begynnelse:)

 

Jeg er ikke noe flink med tid å sånn altså, men jeg tror ikke du må vente så altfor lenge, jeg tror du blir gravid iløpet av vinteren:) Tror du iallefall får to barn - en av hver, muligens jente første gang?

 

Ta dette med en klype salt da, jeg er ikke så veldig god i dette enda, men er morsomt å prøve seg litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha. For et herlig engelkort :) Trengte å høre litt positivitet nå :) Skal si fra hvis det skjer noe jeg kan relatere til 8 staver :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...