Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Hei, Jeg har nettopp begynt i ny jobb. Det har gått ca. 1 mnd. Synes miljøet her er veldig forskjellig fra andre steder jeg har vært. Alle har eget kontor... og normalt så treffer man kanskje kollegaene i lunsjen o.l. Sjefen har ikke kommet inn til meg en eneste gang for å spørre hvordan det går? Hvis han treffer meg i gangen sier han bare hei. Og ikke noe mer. Jeg trodde det var vanlig å spørre en nyansatt hvordan det går osv. Har en fadder, som er ganske grei, men jeg trodde en sjef også skal ta litt ansvar for den nye som kommer inn? Overreagerer jeg? Er dette vanlig? Synes det ble litt ensomt her!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 OK, det høres ut som om du har begynt på jobben min. Vi har faktisk en ganske nyansatt dame også.... Vet ikek om det er normalt, men det er normalt her hos oss.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Det var jo litt merkelig... Kanskje et litt mislykket forsøk på å vise deg tillit? Jeg er selv arbeidsgiver og når det kommer nyansatte på min avdeling prøver jeg å vise dem at jeg bryr meg. Uten å trenge meg for mye på følger jeg med på jobben de gjør og sørger for å rose når jeg ser resultater og fremgang.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Ok. Bra at det ikke bare er jeg som synes det er litt merkelig. Fordi jeg er vant til å ha en sjef som deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå