Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere??


@melie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har æ gått ned 4 kg :) Men trur det kommer av at æ ikke lenger har det godtesuget, spis omtrent bare frukt no.. Så æ trur det e ei jente æ har i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til i forrige uke hadde jeg gått ned nesten 4 kilo, men nå har jeg hatt stabil økning den siste uka og har gått opp nesten 2 igjen. Så snart er jeg vel ved utgangspunktet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første to mnd la jeg på meg 3 kg. Deretter gikk jeg ned 4,5 kg, spiste nesten ikke i det hele tatt, nå derimot begynne matkysten komme tilbake. Er 15+3.

 

Kjente foresten babyen sparke i natt når jeg holdt hånda på magen:)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 14+1 å har bare gått nedover i vekt etter 12uke. gått ned 4kilo å får nesten ikke i meg mat. håper det snart går oppover å at jeg får lysten tilbake snart. for øyeblikket er jeg bare sengeliggende.. litt kjipt..

 

prøver å kjenne på magen etter det man vist kan kjenne som livmora og magemusklene som trekker seg fra hverander men er så ømt at jeg ikke klarer å presse hardt nok. var ubehagelig hos legen i dag å når han kjente å skulle høre hjerte lyden men han sa det var for tidlig å høre noe enda..

noen av dere som har hørt hjertelyden utenom på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte hjertelyden da jeg var 12+1, noen dager før, men hørte ikke noe da. Jordmor sa at noen ikke hørte noe før rundt uke 15. Det varierer visst mye..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+3 og jeg har gått opp 2 kilo sist gang jeg sjekket, da var jeg 11+1. Har en følelse på at jeg har gått ned litt de siste to ukene men ikke lett å vite da vi ikke eier en vekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 16+1 og har lagt på meg 5-6 kg ca :) Men kan faktisk ikke se noe mage enda, begynner å bli skikkeli utålmodig..

 

Hilsen jente 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 10 kg og er 16+4. Har vært mye kvalm og uvel, og det eneste som har hjulpet er å spise spise spise..

Hadde gått opp ca like mye så langt med forrige baby, og gikk totalt opp 25 kg....:( Men gikk ned igjen alt etter 4 mnd da... Håper det går like lett denne gangen, men hører det er vanskeligere med andremann... Huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...