Gå til innhold

noen her som har gått på mercilon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når fikk dere igjen mensen. hadde dere el etter første mensen etter pille slutt?? jeg slutta på pille i oktober. fikk mens den 31 okt så fikk jeg el den 6,7 november. brukte sånn el test:) leg blødde bare i 3,4 dager. litt uregelmessis mens noe jeg altid har hatt. men har jeg regnet rett da at jeg ska ha mensen igjen sånn ca til helga 20,21???

takker for svar:))

jo, har bare gått på pilla i 4 mnd før jeg slutta..:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mercilon er den pilla jeg har trivdes best på. Jeg fikk kontrollerte blødninger, og smerter ble det mindre av:)

Skrevet

Jeg går på Mercilon igjen etter graviditet. Gikk også på den før jeg ble gravid.

Jeg er veldig fornøyd med den. Jeg pleier å få blødning på 2-3 pilla på siste uka.

Skrevet

ja jeg å likte dem best:) plagdes mye med menssmerter før men når jeg gikk på mercilon så ble det slutt på det:) meeeen har slutta nå da;) nå vil vi ha baby nr 2:)) men når fikk du igjen mensen etter du slutta på dem??

jeg gikk bare på dem i 4 mnd så slutta jeg..

Skrevet

Leste smp ditt igjen. Og da jeg sluttet på pilla gikk det ca.2 mnd før jeg fikk mensen. Da hadde jeg to vanlige perioder, så ble jeg gravid. :o)

Skrevet

12:52 tusen takk for svar:))

håper det går like kjapt med meg som det gjor med deg;))

hadde el den 6-7 november så håper ikke mensen kommer, hehe ;)))

tror den ska komme rundt 20,21....

men blir mercilon jeg begynner på igjen når jeg skal det. er ganske fornøyd med den:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...