Misa+spire i magen<3 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Jeg har så smerter i høyre side av livmoren. Skikkelig følelse av strekk. Våknet av vonde stikk i natt, så vondt var det. Så reiste jeg på trening i dag og jeg klarte ikke å bøye meg eller strekke meg.. Hva tror dere? Kan jeg ha bommet på eggløsning at den skjer nå? Fikk positiv el test 10-12 oktober.. Nå er de negative igjen..
Hjerteskatten<3 Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Jeg har det på samme måte som deg, hadde positiv el test fredag 12. Har også stikkfølelse i magen,underlivet, pluss at det liksom stråler nedover i beina.. Det stikker også i puppene, men det henger kanskje igjen etter eggløsningen?
Misa+spire i magen<3 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Det jeg lurer på også.. Hmm.. Men jeg våknet i natt av intense stikk, da særlig på høyre side. Det stikker ikke nå, men nå er det bare veldig ømt og jeg er støl. Gjør vondt å strekke seg ut. Rart.. Har da ikke hatt sånn før etter el, eller ikke med mitt første barn da jeg var gravid med henne. Da var det bare mens murringer og følelsen av at noe skulle dette ut, på en måte.. Nå er det jo altfor tidlig å teste, anta eller noe.. Men jeg syns bare denne følelsen er merkelig. Jeg kjenner meg selv veldig godt innvendig, ved positiv el test var livmor langt nede, myk, bløt og fikk en fingertupp inn i den. Nå er den forsvunnet langt opp og jeg kjenner bare så vidt det er av den med den lengste fingeren min (beklager detaljer!) Trekker livmor seg sammen og lenger opp uansett om man er gravid eller ikke etter el? Eller er dette begynnelsen på det jeg ønsker meg så sårt...?
paper Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Ja, det kan det:) Egget kan ha blitt sluppet litt før du tror, selv har jeg blitt gravid etter å ha hatt samleie nest siste dag av mensen..kroppen vår er finurlig, LYKKE TIL!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå