Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Dette sa han nå.. Ikke mas mer om dette, bare vent og se i løpet av de neste månedene hva som skjer!! Litt sur var han , skjønte ikke helt hva han mente med dette?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Du skjønner vel hva det høres ut som vel?? Ut i fra hvordan du skriver det tolker jeg det dit hen at han har tenkt på fri selv, men at du ødelegger overraskelsen ved å gå å mase.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Enten har han tenkt til å fri på julaften eller nyttårsaften eller så har han tenkt å gå fra deg...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Kanskje han planlegger et overraskelsesfrieri og håper du skal glemme det før han frir? Så det blir en overraskelse liksom!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Nei men det er også delvis fordi han hinter om det hele tiden, så sier jeg ja la oss gjøre det da..!!! Så er jo han ganske konservetiv av seg, det er ikke jeg , jeg øsnker meg ikke en stor ring eller stort bryllup men han er nøye på det med ring osv virker det som...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå