Gå til innhold

menn som har vansker med å gi komplimenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

min type er da veldig selvsikker osv, nå snakket vi om hva som var viktig for oss osv, da nevnte han at han har vansker med å gi komplimenter pga oppveksten hans, hans pappa var veldig kald mot ham og han synes det låter så falsk når han gir komplimanter osv og synes det er vanskelig å gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er meningen med dette innlegget?

Hva er du vil frem til/lurer på?

Skrevet

Hehe tror jeg glemte spørsmålet, lurer på om dette er vanlig hos menn? Får dere mye komplimenter? Han sier jo mye "Fint", men husker første gang han sa han elsker meg synes jeg det var litt rart, han skrek det nærmest ut og virket så "unaturlig" for ham..

Han sier han vil jobe med det, jeg synes det er viktg at han sier fine ting osv til meg

Skrevet

Min har også problemer med det. Jeg blir ofte fornærma, for jeg ønsker å vise ham noe (for eksempel hjemstedet mitt, fine bilder jeg har tatt og sånt), og så får jeg ingen respons. Heller ikke på utseendet mitt. Jeg hadde syntes det hadde vært fint med en kommentar når jeg har stæsja meg opp og har på meg fin kjole eller noe, men han sier aldri noe.. Har snakka om det og han prøver å gjøre noe med det. Og jeg prøver å lære meg å ikke forvente komplimenter så ofte, men heller tolke ham på andre måter om han synes noe er bra eller ikke. Men vanskelig synes jeg..

Skrevet

Har en samboer som er akkurat lik. Men han bryr seg veldig lite om at jeg stæsjer meg opp, så det ender jo opp med at jeg ikke gidder så ofte. Han hadde ikke brydd seg om jeg gikk i joggebukser eller pyntet meg fint for han... Spør jeg om han syns jeg er fin sier han bare "Jah", i en sånn "sikkert greit det"- tone. Men etter 5 år han jeg lært meg å leve med det, tar imot de komplimentene jeg får av familie og venner:) Forventer ikke uoppfordret ros på bryllupsdagen vår engang... han hadde syns det var greit om jeg kom i knæsjrosa lårkort kjole om det var det jeg ville også han...

Skrevet

Okei jeg synes ikke min mann er så dårlig egentlig på det,

Han sier du er nydelig hver gang jeg pynter meg og gir komplimenter egentlig, kanskje jeg krever for mye :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...