Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Jeg hadde nemlig det i natt. Og jeg lurer på om dette betyr at fødselen nærmer seg? Jeg har ikke termin før 24 des. Så vil ikke føde enda. Men, er det noen her som har fått ekte rier kort tid etter de falske? Som om de falske var et forvarsel?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Er det ikke bare kraftige kynnere du har hatt? Jeg hadde noen allerede i uke 16 og de var steinvonde. Måtte holde meg fast i en stol, klarte ikke gå når det sto på. Er i uke 34 nå, og har jevnlig milde kynnere.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Hva mener du med falske rier da? Jeg hadde det jormor kalte regelmessige maserier en ukes tid før jeg fødte. Jeg kunne våkne midt på natta og ha sammentrekninger som var litt vondere enn kynnere helt regelmessig hvert tiende minutt i to-tre timer før det gav seg igjen. Da jeg fortalte det til jormor mente hun det var modningsrier/maserier. Hadde hatt sånne sammentrekninger flere ganger i over en uke da jeg kom til en vanlig kontrolltime. Var da i uke 37. Jormor ville sjekke modning og jeg var helt moden og hadde 3 cm åpning. Fødte et par dager senere, i uke 36, en drøy uke etter første gangen jeg opplevde maserier.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 I uke 37, jeg fødte i uke 37, ikke 36.
Snøfnugg75 Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Jepp. To veker før termin med nr 2. Var på sekundet regelmessige, og var ikkje kynnarar. Var på veg til sjukehuset - så stoppa alt opp. Veldig rar følelse! Fødte ei veke seinare.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Dette begynte i natt ca. 2330. Vedvarende Smerter i ryggen, nederst i magen og strålte nedover beina. I tillegg kom det en sterkere type menssmerte nederst i magen med omtrent 2 min. Mellomrom, som var i 30-40 Sec ca. Dette jeg lå i badekaret fra rundt 0100-0200. Dette hjalp, men smertene kom veldig tilbake da jeg la meg i senga igjen. Det varte til rundt 0500. Da fikk jeg endelig sove. Jeg ringte jordmor nå istad og hun mente jeg hadde hadde hatt rier. Jeg vet ikke hvordan dette er siden jeg har aldri født før. Så lurte bare på om det var noen som hadde født rett etter dette. HI
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Det verkar som falske rier. Om eg var deg ville eg ha tatt det heeeeeilt med ro. Varme bad, sove. Ikkje stresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå