Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Fikk det på en melding. Hvilket språk er det?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Det er fransk og betyr "ikke forlat meg".
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 google translate - et tips, bare...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Prøvde, men det gav ingen fornuft da, ble hulter til bulter og noen rare ord midt i.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 En veldig kjent sang heter det også. Bl.a.Jaques Brel (den originale, tror jeg) og Nina Simones (med sterk amerikansk aksent) versjoner er jo flotte. Jaques Brel: Nina Simone: Og her en egnelsk oversettelse av Barbra Streisand: Så hvis en mann har sendt deg denne teksten, skjønner du hvor høyt han elsker deg etter å ha hørt på disse!! Il t'aime, ne le quitte pas!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Åhh hjelp... Jeg tror jeg har funnet Mannen i mitt liv. Problemet er bare at vi begge er opptatte på hver vår kant. Hadde jeg bare ant hva jeg skal gjøre nå. Tror ikke jeg kan leve uten.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 OK, når vi er inne på fransk ulykkelig kjærlighet kan je jo gjøre det verre med å be deg se klipp fra denne fantastiske filmen, Les parapluies de Cherbourg. Trist, trist, forferfdelig trist (de fikk ikke hverandre til slutt)og nydelig sang/sangtema De elsker hverandre, men må skilles ("Mon amour, ne me quitte pas!"): Slutten, mange år senere: http://www.youtube.com/watch?v=lLfviMasZ7U Håper det ordner seg for dere, enten at dere klarer å glemme hverandre, eller at dere finner sammen uten å såre for mange andre.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #9 Skrevet 16. november 2010 Sukk, ja den som kunne spå i fremtiden. Det er jo det værste, jeg bare vet det er oss, men jeg vil ikke gjøre noen andre vondt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 Nei, og noen ganger må man akseptere tingene som de er. Dere er vel glade i de partnerne dere har også, og så må man spørre seg om det er verd å såre barna så grusomt som man må hvis man skal følge sånne følelser som dere vel har for hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå