Gå til innhold

Da ble jeg hjemme fra jobben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært bortimot sengeliggende et par dager pga. kvalme og at jeg er utmattet. Er jo opp og kaster opp på natta også nå, så begynner allerede å bli ganske sliten. I går kveld var jeg oppe kl. 12, en gang i natt og opp igjen i sekstiden i morges. Når jeg har spist kan jeg holde kvalmen i sjakk en times tid, så er det igang igjen. Kjente at jeg ikke klarte å være i barnehagen i dag altså. Jeg er akkurat 7 uker på vei i dag, og hvis jeg husker tilbake til mine forrige svangerskap så var det verst mellom uke 8 og 13-14. Så vet jo hva jeg har å se fram til...

På ett vis er det jo kanskje et godt tegn. Jeg ble gravid i februar også, men ikke så kvalm som dette. Det endte i en MA. Så har egentlig en god følelse for at dette skal gå bra denne gangen:) Håpe, håpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... Kjenner meg igjen... Og synes det er ille at jeg er på god vei inn i samme elendigheten igjen, og det frivillig! He he.

Det som gjorde hverdagen litt enklere for meg var at jeg småspiste en del. Jeg spiste eller planla mat absolutt hele tiden. Det er jo som du sier, man kan holde det i sjakk en liten stund etter et måltid, så derfor spiste jeg nok ca annenhver time og av og til oftere.

Masse god bedring!

Skrevet

Takk for det:) Går rundt og småspiser en del jeg også ja, får håpe jeg ikke legger på meg 20 kg denne gangen da... Har en følelse av at alle melkeprodukter må kuttes ut, virker som jeg blir verre av det.

Og som du sier: Helt utrolig at vi gjør dette frivillig:))) Alt er jo verdt det når en ser resultatet!!

Skrevet

Hei,hei!

Så du ligger å vrir deg av kvalme? ha,ha er det ikke det vi har ønsket da?

Ett godt tegn det, for sånne som oss:-)

Her går det i småkvalme, må brekke meg noen ganger, men stort sett går dagene sin vante gang. Hadde faktisk håpet på å flytte inn til do-skåla, men er fornøyd uansett, så lenge jeg kjenner litt kvalme og ømme pupper.

Har du fått tidlig ul?

Er du ikke spent?

Her går dagene sakte frem til neste onsdag og neste ul....

Bare krysser alt jeg har for at det skal være normalt da.

God "bedring" :-)))

Skrevet

Vrir og vrir, sover litt innimellom slagene;)) Men det er sant det, at det var jo det en ønsket seg... Men ikke klokka to på natta!!! Kan ikke huske at jeg har gjort det før altså. Får håpe at du slipper det da:)

Jeg har ikke vært på ul enda. Har bestilt meg legetime på mandag, håper på å få en henvisning da. Håper det ikke blir alt for lenge å vente på time der i såfall. Blir vel Orkanger denne gangen da sikkert. Spent? Jo kjempespent, for jeg kan ikke helt tro at det er sant enda:))

Skrevet

Orkanger?

Skal vi ikke ligge å ule sammen på St.olavs i juli??? Hi.hi

Uff, det er kjipt med kvalme altså, selv om man nesten vil ha det...

Får håpe kaill'n er litt ekstra snill med deg da:-)

Skrevet

Vi får se, jeg vet jo ekspertisen sitter i Trondheim. Jeg har født alle mine tre på Orkanger, og har vært veldig fornøyd:) Jeg så jo det da jeg var inne til den siste aborten at de kanskje var litt mer profesjonelle i byen...Og blir det komplikasjoner under fødselen blir en jo sendt til byen, greit å ha i bakhodet det. Hvis jeg har hørt riktig, så tror jeg de får ligge fire døgn på barsel på Orkanger, ikke bare to. Det teller mye for meg altså:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...