Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Vi ba barnehage gruppen i bursdag for 2uker siden, jeg satte frist til å si fra i dag. Det stod slik: "Gi ditt svar innen 16.nov." Det er 1 som har meldt avbud og 3 som har sagt i fra at de kommer, betyr det at resten også kommer da, siden de ikke har meldt avbud? Ps. De ble minnet på bursdagen i dag, siden bildet av gutten min og gratulerer med dagen henger på inngangsdøren i barnehagen i dag.
Gjest amandine Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Vanligvis(her iallefall) melder man avbud, men man bekrefter ikke at man kommer. Så du kan vel regne med at de kommer, tenker jeg!
Fire småtroll Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Her er det vanlig å bare melde avbud, de man ikke hører noe fra de kommer.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2010 Så bra da venter jeg 16 viltre unger på søndag. Glad vi ikke skal ha det hjemme hehe...
Libido- Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Jeg pleier alltid å gi beskjed, om vi kommer eller ei. Men vet at folk kan være sløve på å si fra om de kommer. Ville tolket det som de kom.
najs Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Her også er det vanlig å kun si ifra hvis man melder avbud. Så regn med at de kommer:-)
olla Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Jeg har prøvd alle mulige varianter: gi beskjed om du kommer, gi beskjed om du ikke kommer og gi beskjed om du kommer/ikke kommer. Erfaringen tilsier at en del dukker ikke opp, uten å gi beskjed, noen dukker opp uten å gi beskjed(den gangen det stod de skulle gi beskjed). Så vi har invitert 20 hver gang, og aldri blitt mer enn 11 stk, så jeg har gitt opp.....de får komme de som kommer, tenker jeg her i huset.
It's all about me Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Min erfaring er at de som ikke sier noe kommer ikke heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå