Gå til innhold

Er helt i sjokk :-( Venninne som er død..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet fra et annet land og hjem igjen til Norge i år, og har ikke vært så flink å holde kontakt med en venninne som jeg ble godt kjent med de siste årene , vi gikk gravide sammen og begge slet med helseangst og støttet hverandre mye, hun fikk tre fantastiske nydelige jenter, og nå synes jeg det var rart jeg ikke hadde fått svar fra henne både på meldinger og mail. Så gikk inn på hennes facebook side, og jeg ble helt sjokkert, Hun er død! Hun døde tidligere i år av svineinfluensa, det siste jeg husker var at jeg skrev på hennes kommentar god bedring da hun sa hun hadde fått svineinfluensa, og jeg blir så kvalm at jeg ikke gikk tilake og sjekket hvordan det gikk med henne osv. Hun døde, noen dager ettter hun fikk svineinfluensa, og herregud jeg er så lei meg, stakkars barna og hun hdde en baby kun 7 uker gammel. Jeg blir helt elendig av å tenke på det..:( At

Skrev her igår om det men jeg har vært skikkelig lei meg igår og idag og klarer ikke å slutte å tenke på de fantastiske ungene hennes og maannen. Dette er såååå trist:( Livet er ikke rettferdig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss! Glad jeg vaksinerte meg. Influensa i sin helhet er ikke å tulle med. Kondolere så masse. Kjempetrist, særlig for familien og barnet som aldri vil kjenne mamman sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...