Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Når dere spiser is, dvs pinneis o.l., slikker dere bare, eller biter dere også i isen? Jeg foretrekker slikking.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 jeg biter av store biter som smelter i munnen :-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Jeg foretrekker også å slikke den i meg. Men da bør den helst være ganske myk først, altså ikke helt dypfrosset.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 slikker ganske lite, foretrekker suge eller bite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå