Mockanin Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Hva i alle videste verden gir man til en bortskjemt jente på 14 år? Dette må være noe som koster minst mulig da vi ikke vet om mannen får noe mer lønn før jul (krise på jobben). Moren til jenta mente gavekort på kjøpesenter, men det vil jeg ikke for det krever litt penger. Og jenta er som sagt litt for godt vandt. Dette er niesen vår.
*søtesmå* Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Gavekort på kino? Kanskje dere kan gi en opplevelse? Ta henne med på hyttetur eller noe? En boks som du kan pynte med glansbilder med engler og slik, fylle med hjemmelaget godis, brente cder og noen fine bilder dere har av henne?
Espoir Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Bruker hun sminke? I såfall kan dere jo kjøpe no0e sminke, parfyme eller krem til henne? På Body Shop har de jo mye som er bra og ikke så dyrt.
Fire småtroll Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 En gave pakke fra enten apotek, Vita eller parfymeri, alt etter hva dere vil betale.. De finnes jo med dusjsåper og bodylotion, maskara og sminkepung, osv osv. Det er noe man kan bruke ihvertfall, om du kan alliere deg med noen som reiser mye i jobb f.eks kan du kanskje få de til å kjøpe med en gavepakke med kjente merker fra tax-free? Ellers har vel alle 14-åringer bruk for litt småting fra en bokhandel, en pakke med glitterpenner og en pen skrivebok, scrapbook-ting, et fotoalbum e.l. Utrolig mye ungsomsbøker denne høsten også, alt fra vampyrbøker lignende twilight til krimbøker for ungdom, kjærlighetsbøker og fantacy. Eller gå på Cubus e.l. på "TA 3 BETAL FOR 2" og kjøp noen av disse sokkene, leggvarmerene o.l. som ungdommen går med. Sleng på en god leppepomade eller noe så bør enhver 14-åring bli fornøyd.
Mockanin Skrevet 16. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2010 Takker for svar og mange fine forslag. Problemet er at hun er utrolig bortskjemt. I fjord kjøpte jeg Bjørn Borg sminkepung og fyllte den med sminke fra H&M i de farvene jeg vet hun bruker. Fikk ikke så mye som et takk. Så egentlig har jeg ikke lyst til å gi noe, men i og med at der er min manns niese så må vi jo.
Fire småtroll Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Da hadde jeg virkelig ikke giddet anstrenge meg så veldig, hva med en bodybutter og en dusjsåpe (de små pakningene, hehe) i litt cellofan med en sløyfe på?
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Kjøp det du har lyst til og ikke minst råd til. Ikke tenk at jentungen er bortskjemt. Har hun ikke såpass oppdragelse at hun kan være fornøyd med det hun får og takke pent for det, så burde hun egentlig ikke fått noe i det hele tatt.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Dra på glitter å kjøpe et smykke,eller lignende,der er det mye billig og fint! men dårlig at hun ikke kan takke når hun får så fin ein gave fra dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå