Snøfnugg75 Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Tenkte å bestille julekjole. Er nokon gongar S, andre gongar M. Nokon som har erfaring med størrelsane?
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Min erfaring er at de er helt normal i str. Kjøper samme str som jeg gjør ellers hos Vero Moda, det er jo samme leverandør, Bestseller.
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Ser at du spurte etter kjole, jeg synes at toppene/kjolene o.l er normale i str. Buksene derimot, spesielt de i dongeri, har vært stooore i str når jeg har prøvd, spesielt er de vide i lårene og leggene. Men nå var det jo ikke de du var ute etter, tenkte bare å gi et lite tips om du skulle falle for fristelsen til et par nye jeans også
tine0810 Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Enig i at buksene er store i størrelsen!
Snøfnugg75 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2010 Har gitt opp bukser, er jo ingenting som sit på "plass"
Makko med to små gutter Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Signerer den, buksene er store i størrelsen. Men veldig deilige! Sliter normalt med å finne bukser (når jeg ikke er gravid). Har en butikk i nærheten som selger mamalicious klær. Gikk inn og fant to bukser som passet perfekt, på første forsøk!
Snøfnugg75 Skrevet 16. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2010 Det einaste som "funkar" er joggebukser/tights. Elles vert det skjørt og kjole, gitt. Er tynn og magen står rett ut, og alt ramlar berre ned. Så irriterande med buksesig :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå