Gå til innhold

Hotell i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen gode hotelltips! Vi reiser til London om ei uke, men har ikke hotell enda.. (jada, litt sent ute kanskje). Har vært så mye som har skjedd og avreise har hele tiden virket så langt unna.. men nå er det altså snart! Noen som har noe å anbefale? Det er jo så mye å velge i mellom, og mye av det ser veldig shabby ut syns jeg... Er ikke ute etter luksushotell, men mer "mellomklasse" kanskje?

Tips mottas i alle fall med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hilton i Mayfair er et kjempekoselig hotell med fin beliggenhet i eksklusive Mayfair. Knallgod frokost (med egen omelettkokk!) og fine, men relativt enkle rom med fine badeværelser. God service (concierge) og en Starbucks rett rundt hjørnet! Hva mer kan man be om ? :) Min desiderte favoritt hvertfall

Skrevet

Kan anbefale Thistle, Marbel Arch. Ligger ved oxford street. Har bodd der ved flere anledninger. Store rom og særdeles kort vei til shopping, Hyde Park osv.

Skrevet

Når æ va i London hadde æ hotell midt i Paddington, der va det gåavstand til oxford street, hyde park, kensington park, big ben, Buckingham palace og mitt lille shoppemekka Bayswater. Anbefale Bayswater! Like masse artige ting der som i Oxford street, UTEN å måtte gå gjennom ei maurtue av menneska for å komme inn i butikkan! :)

Skrevet

Hilton Green Park er et helt greit mellomklasse hotell i Mayfair. Ca 5 minutter å gå til alle de kjente stedene i Park Lane, som The Ritz Hotell og Fortnum & Mason. 5 minutter til New Bond Street, og 2 minutter til nærmeste t-bane stasjon. Rommene er litt kjedelige, men komfortable, men frokosten og baren er kjempekoselige!

Skrevet

Vil anbefale at du holder deg unna Royal National hotell iallefall. Var der for noen uker siden.

Skrevet

Garden Court Hotel i Bayswater.

3*, bra beliggenhet, bra hotel og mye for pengene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...