Gå til innhold

Trafikkalt grunnkurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over 25 så må ikke ta hele, men burde jeg? Noen som har tatt kurset og føler de fikk mye ut av det? Eller er det mest holdningskapende?

Håper på svar, da jeg endelig har tenkt å kjøre opp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg har tatt kurset. tok det når jeg var 17 år.

syns det var veldig greit å ha tatt kurset. var veldig mye innfo om skilter, veien, tips til ulike situasjoner.

jeg føler jeg hadde veldig nytte av det.

Skrevet

takk for svar:)

er kansje greit å ha med seg.. men føler litt at jeg forstår de fleste skilt, å de som mangler kan jeg lese meg til. Men dette med tops til ulike situasjoner er kanskje ikke så dumt....

Skrevet

Hei. Jeg fikk lappen for 1 år siden så er ikke så altfor lenge siden jeg tok trafikkalt grunnkurs. Jeg føler iallfall at jeg fikk veldig mye ut av det, selvom det koster mye tid og penger så syntes jeg det er verdt det.

Skrevet

Hei!

Anbefaler ikke trafikalt grunnkurs, da det er veldig generelt og mer rettet mot unge og umodne ungdommer. Du får ingen grundig innlæring på spesifikke trafikkregler på et trafikalt grunnkurs.

Derimot vil jeg anbefale deg teorikurs, der får du mye informasjon for pengene, som vil komme deg tilgode både år du skal ta teoriprøven og ute i bil.

Hilsen kjørelærer.

Skrevet

ja, det er jo det at det tar 4ettermiddager som får meg til å ha lyst å la være,pengene er det ikke så nøye med, verre det å nesten ikke få se ungene på 4 dager. Men er velei invistering,kanskje resten av oppkjøringa går greiere med det i "ryggsekken".

Skrevet

Traffikalt grunnkurs er jeg kjempeglad for å ha tatt. Jeg tenker mye mer over situasjoner folk generelt er fæle på å glemme, og vi fikk spille rollespill om ulykker og div. Interessant og til å anbefale!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...