Baby Bliss Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Her sitter jeg og teller rier... Er helt sikker på at dette er rier, for jeg har ikke hatt vonde kynnere (eller kynnere i det hele tatt tror jeg), så dette må være the real deal! Foreløbig er smertene overkommelige, og riene er uregelmessige! Litt usikker på når jeg skal ringe føden, men det blir nok iløpet av ganske kort tid tenker jeg! Bare for å være på den sikre siden... Tror vannet gikk.. eller begynte å gå kl.02, rett etter jeg hadde tatt en varm dusj for å få sove (pga urolige bein). Nå kommer det litt hver gang jeg har en rie. Er endel slim også, så regner med det er slimproppen som kommer i samme slengen..? Alt er helt klart og luktfritt. Jeg har termin imorgen, men har vært SÅ forberedt på å gå langt over tiden, så dette kom litt brått på! Håper iallefall det er fødselen som er igang!! Jeg får fortsette å telle meg rie for rie inn i morgenen og håpe på at jeg snart får møte sønnen min!!
Mon tro.. Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Gratulerer!! Håper virkelig det er noe på gang..sitter jo her med en helt annen historie, men ja, vi er jo i samme båt på en måte. Hvordan er riene da? Jeg har menssmerter, og så trykk på benene, men føler kanskje det har dabbet litt av? Er du førstegangs?
Baby Bliss Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Vonde... må puste litt! De er langt fra regelmessige foreløbig. Mellom riene er det BIM vettu! Haha... dagens ungdom!! Føles som heftige menssmerter nederst i magen og så får jeg vondt nederst i ryggen... og magen strammer seg som bare juling!! Er førstegangs jah!
Mon tro.. Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Hehe, ja , ikke sant! Litt kjedelig, sitter her i sofaen jeg og, men ja, jeg blir jo satt i gang uansett.. Men ja, vil så gjerne Har mer rier! Til nå, ..STATUS: mensverk i mange tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiner, men ja, bena mine er som pensjonnistben, helt merkelig! Hehe:) BIM er fint spes akk nå, ingen andre å snakke med, og typen sover, så ja...trykker i meg mandariner og litt cola jeg da..sukkerkick!!! Strammer magen seg mer hos deg når du går? Kjenner du liv fra magen ? Svar litt fortere da, vi må jo snart dra...hehehe..tihiiiihiii Førstegangs her og..
Mon tro.. Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Masse lykke til!!! Nå må vi dra, gruer meg til igangsetting..huff!! Klem hives over!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Utrolig spennende:) masse lykke til, håper virkelig det er rier du har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå