Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Nå har jeg ved fler anledninger bedt om en oversikt over når bf kan ha sønnen vår fremover og bedt om å komme frem til hvordan vi skal gjøre det i jula,men uten et eneste svar!! Jeg har også gang på gang bedt han om å sende med ALT av klær hjem,men det er alltid noe som mangler!! Jeg begynner rett og slett og bli skikkelig lei av å alltid måtte mase på han for å få ting gjort,hadde håpet jeg skulle slippe det da det ble slutt,men neeeeeeei da!! Har mest lyst til å bare fullstendig overkjøre han og bestemme når han skal ha sønnen og ta med meg gullet mitt til MIN familie i jula selv om det egentlig er bf sin tur!! Vet jo at det ikke vil bli godt mottatt av han og hans familie,men jeg er skikkelig lei!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Må bare si at jeg kjenner igjen det der med klærne.... ALLTID noe som mangler her også etter hvert besøk hos bf. Vanvittig irriterendeog helt uforståelig merkelig at han ikke kan KLARE å få alt med tilbake! Dette med jula: klarer eller gidder han ikke bestemme seg, hadde jeg personlig bare tatt en avgjørelse på å ha barnet mitt selv og lagt planer deretter.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Det er akkurat min tanke også!! Min familie bor langt unna,så blir liksom teit å dra dit uten han til jul for så å måtte dra opp hit igjen og hente han for nyttårsaften.. :/ Men får se om bf i det hele tatt sier noe om hva han ønsker.. Uansett aller mest lyst til å ignorere han og ta med meg barnet MITT til min familie.. Hittil er det stort sett jeg som har stått for alle utgifter og den daglige omsorgen,så selv om det kanskje høres teit og egoistisk ut vil jeg våge å si han er mer min.. Barnslig I know!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Teit , egoistisk, barnslig eller ikke, jeg føler akkurat det samme som deg.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Skriv en sms om at han må komme opp med hvordan dere skal gjøre det i julen innen ..... Ellers så bestemmer du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå