Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hva i helvete gjør man for å få i gang fødselen....? noen som har gode forslag?? er det noen som har prøvd alt uten gode resultat? Altså : sterk mat, fysisk aktivitet, sex , trapper... osv.... Er fysisk aktiv 1 time til dagen... er vel ikke nok, men da står jeg virkelig på også... kanskje ikke sunt å overdrive heller?? vurderer å presse meg til mer trening. Noen som kan hjelpe? Tar i mot alle råd. Har ryggSMERTER, vann i bena og kan ikke sitte eller ligge. Husker nesten ikke hva søvn er. SÅÅÅÅÅÅ LEIIII!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Uff. Føler med deg. Har vært i den båten selv (i juni i 30 varmegrader..). Mitt eneste tips er å ta seg et "nyp". Jeg kommanderte mannen rett i seng etter jobb kl fire-fem om ettermiddagen og sørget for en stor dose prostaglandin. Effekten uteble ikke. Jeg våknet med rier og vannavgang kl fire natten etter, og jeg hadde 3-4 cm åpning når vi kom på sykehuset kl 05.30. Den siste delen av svangerskapet mitt var knalltøff. Men resultatet er heldigvis A B S O L U T T verdt hver eneste plage. Ønsker deg masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Takk for svar=) Ja resultatet er verdt det, garantert, men nå tenker jeg mer på smerte en glede ved å få et barn, ja vet det er sykt, får dårlig samvittihet av det også. Men er jo deilig å vite at man skal glemme/fortrenge alle plager å gå inn i en lykketilværelse med baby om litt...forhåpentligvis ganske snart =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå