Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg har to gutter og det har stemt begge de to tidligere gangene. Denne gangen står det jente og jeg håper at dette stemmer
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Nei stemte ikke på meg:/ Jeg skulle få jente etter begge versjonene, men det ble gutt gitt;)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Stemte ikke. Sto gutt, men fikk jente
Anonym bruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Stemte begge gangene.Gutt og jente. Fort gjort å lese det av feil...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Første gang skulle jeg, ifølge det kinesiske fødselskartet, fått en jente. Da fikk jeg en gutt. Andre gang skulle jeg fått en gutt - og da fikk jeg en jente! Så jeg tenker jeg satser på at jeg får det motsatte av hva fødselskartet sier.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Hei! Det er forskjell på kart. De ordinære på de norske sidene stemmer ikke på meg - tror de har gjort en feil siden den kinesiske kalenderen er annerledes enn den vestlige. Denne: http://chinesebirthchart.org/2009chinesebirthchart.html stemte for meg... Først gutt, så jente...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Nei. Det har aldri stemt, heller ikke på noen i barselgruppene.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Verken dette eller de norske sidene har stemt for mine barn. Begge mine skulle i følge disse kartene vært gutter, men jeg har to jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå