*søtesmå* Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg skal ha med veslejenta på juleverksted snart og trenger noen tips til hva hun kan lage. Hun liker godt å gjøre alt som har med "hobbysaker" å gjøre, og har tidligere år malt på kaffekopper, laget "elger" av fot- og håndavtrykk og malt på lerret. I år kunne jeg tenke mer noe mer "lage en ting", gjerne julepynt som besteforeldre kan få Men hva?
snuppedupp Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Panduro har veldig mange kjekke aktivitetsett til barn, Dette året skal vi male på stearinlys Lage glitter julepynt Lage magneter til å henge på kjøleskapet Male nisser. Alt dette klarer en 5 åring fint med litt hjelp Ellers pleier jeg å kjøpe kopper eller glass på IKEA og male på disse så fyller vi det med julekonfekt som vi har laget. Pleier å bli en slager :-)
Misti Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Jeg liker og lage ting som kan brukes.. i fjord lagde vi gryte underlag. fliser og tusj man får kjøpt på hobby butikk, brenner i ovnen. i år blir det talerkner og kopper som vi tegner på med tusj fra hobby butikk og brenner i ovnen. kjøpe stoff og lage små bordbrikker. de kan tegne på med stoff tusj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå