Gå til innhold

hvor tidlig er det muulig å kjenne spark

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette noe jeg innbiller meg?

testet vel positivt 29. oktober. kanskje jeg kunne testet positivt en uke før det. who knows. meeeeeeeen greia er.

jeg kjente spark i dag?! er ikke det litt vel tidlig????????????????

skal til legen i morgen og bestille aborttime så kom dette. det må vel være innbilning, kan vel ikke kjenne spark så tidlig?

herregud nå ble jeg nervøs. kjentes likt ut som ved min nr 1. ble megastresset nå. om det var spark må jeg vel være langt langt langt på vei?

med min sønn kjente jeg spark i uke 14 og da er jo abortgrensen over og ut.

hva tror dere, innbilte jeg meg dette eller hvor tidlig kan man kjenne spark=

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff kinkig situasjon da. Men jeg tror ikk det er mulig før tidligst i uke 14. Men er jo en del som kjenner spark/liv alerede i uke 8 mener de...Men jeg tror nå det må være luft, for da er embryoet 6 uker og på størelse med en liten reke og er ikke stort nok til å nå til ytterkantene av fostersekken, så det må være ekstremt sensitive kvinner som da kjenner bølgene i fostervnnet når embryoet beveger seg...

Skrevet

Først å fremst. Er overhode ingen abortmotstander, men jeg ville nok ha tatt det som et hint. Om du kan kjenne for at du er langt på vei eller at du innerst inne ønsker å kjenne vet man jo ikke

Skrevet

Jeg var 11,5 uke på veg med nr 2 når jeg kjente bevegelse fra ham første gangen.

Skrevet

takk for svar. er liksom nederst til venstre i magen. er sånne små bobler som sprekker. er hel sykt. var helt likt med min nr 1. dør av dette. jaja, skal til legen i morgen.

Skrevet

Ikke du som dør da, men barnet ved abort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...