2 deilige fra før, nå nummer 3 Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Var på tidlig ul i dag, og det var helt fantastisk! Babyen vår er helt perfekt, sunn og frisk. Han/hun var veldig aktiv, så det var gøy å se på den i 3D. Fant ut at jeg var 11+2 i dag, så snart klar til å gå over til neste trimester. Jeg fikk fantastiske bilder av babyen, og har vist de fram til barna mine. Hun eldste på 3 synes det var stas. Nå gleder jeg meg til fortsettelsen av dette svangerskapet. Ville bare dele dette jeg.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Jeg liker disse gladhistoriene!! ) Gratulerer så veldig mye, og lykke til videre! Jeg er 10+5, så kommer rett etter! Skal på ul neste fredag, blir spennende å se om alt er bare bra der inne! Også spent på om terminen blir endret.
DramaMama Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Gratulerer så mye, og lykke til videre inn i 2.trimester! Selv er jeg bare 5+4, men jeg satser på at jeg kommer etter...
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Å så godt å høre. Venter nr 3 jeg også selvom det er veldig tidlig ennå. Krysser fingrene for at jeg kommer etter deg
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Koselig å høre! kommer etter til 2-tri om en 7 ukers tid jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå