Gå til innhold

Noen som kjenner til BABY MERC, barnevogn?


solavisfolket81

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Vi hadde denne vogna, var veldig fornøyde ! Kjøpte den i Tyskland for 2 år siden, ga den til lillesøster, hun skal bruke den fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=21633514

 

mener du denne?

 

Ser ufattelig tung ut, og minner mye om Tako-vognene som blir/ble solgt på finn for en tid tilbake. Ikke min smak, tror nok de fleste synes at det er en modell utgått på dato, og vil vanskelig tro at du får solgt den etter bruk...

 

Ville heller aldri ha satt mitt spedbarn i et bilsete av ukjent merke, disse godkjenningsnummerne som er satt på seter stoler jeg ikke på. Vet at det er masse svindel med vogner importert fra Kina ang godkjenninger osv,. Så det hadde jeg ikke stolt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Synes at det er litt rart å si at et merke er "ukjent". Sannheten er det er flere merker som selges over hele verden utenom Norge. Vi har baby merc vogn, vi kjøpte den, pga vår bugaboo cameleon var veldig ustabil om vinteren (bor på landet halvparten av året). Vi betalte .4.500 NOK for en hel pakke baby merc, vognen er absolutt topp å bruke. Sant ar den er tung men det er det som gjør at den er så satbil. Og når det gjelder bilsete, så er det et kjent europeisk merke berber carlo. Vi fikk attest med på kjøpe, det er kun en salgs attest i hele Europa på alle barneseter, og det er akkuratt den samme attesten vi fikk. Det er fengselstraff for å selge ikke godkjent barneutstyr... Det er veldig enkelt å sjekke utstyret man kjøper. Vi har selvfølgelig gjort det. Lenken til bilstol: www.berber.pl lenken til vognen: www.babymerc.pl

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i flere Europeiske land, inklusive Polen faktisk, og det er ikke et såkalt kjent merke , hverken i Polen, tyskland, Spania eller Frankrike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...