Gå til innhold

Dere som gjør alt eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bretter mannfolka deres klær eller gjør dere det selv?hva med å henge opp nyvaska klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det meste selv. Både husstell og unger og matlaging. Mannen putter inn i oppvaskmaskina, Bærer varer og setter de i skap etter handling, men så er det ikke mye mer han gjør heller nei. Men han sliter med psyken da, og nå har han er skikkelig nedperiode som har vart og vart.. Vi henter foresten ungene sammen i barnehagen.

Skrevet

... men i gode perioder hjelper han til med å brette klær og kan skifte på senga vår og vaske gulv.

Skrevet

mannen og bretter klær.brette og legge inn.det blir alt eller ikke noe. noen gjør alt

forstår deg godt!

Skrevet

Min mann både bærer ned skittent tøy, vasker det, henger det opp, bretter det OG legger det på plass i skapet... :) Om sommeren henger han gjerne klærne ut med klesklyper på stativet i hagen, noe jeg selv sjelden gidder.

Samme med oppvaskmaskin - setter inn det skitne med en gang, setter på maskinen når den er full og tømmer den når det er ferdig.

I tillegg støvsuger han og bærer ut søppel, og ingenting av dette trenger jeg å be han om eller nevne for han.

Han er derimot ikke så flink til å vaske og tørke støv, så det gjør jeg med glede, i tillegg til matlaging selvsagt.

Skrevet

Å sortere, vaske, henge opp og brette klær er min terapi, min stund helt for meg selv. Jeg elsker vaskerommet mitt, setter på radioen og bare koser meg med klesvasken! :)

Men samboeren min gjør mye annet hjemme da, så jeg gjør ikke alt husarbeidet!

Skrevet

Det bytter vi på...eller, han mener at jeg er så dårlig på å brette at om jeg har brettet klærne hans gjør han det på nytt etter meg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...